Spremenjen način poslovanja

Spremenjen način poslovanja

Ukrepi za preprečevanje širjenja korona virusa

Spoštovani poslovni partnerji in cenjeni kupci,obveščamo vas, da smo v skladu  z namenom preprečevanja nadaljnjega širjenja korona virusa in odloka Vlade RS naše trgovine v maloprodaji do preklica zaprli.

Z  dnem 16.3.2020 spreminjamo način poslovanja v podjetju Meltal IS d.o.o. v vseh poslovalnicah (Kranj, Ljubljana, Maribor, Slovenja vas pri Ptuju) samo na veleprodajo, in sicer pravnim osebam z namenom uporabe za reprodukcijo oziroma nadaljnjo prodajo.

Poslovne partnerje prosimo, da za naročila materiala in povpraševanja uporabljajo elektronsko pošto, spletno povpraševanje ali telefonski kontakt z vašim prodajnim skrbnikom.

Seznam naših skrbnikov najdete na tej povezavi (klikni)

V podjetju Meltal IS d.o.o. smo že v četrtek, 13.3.2020, sprejeli interne ukrepe in omejili vstop v vse prodajne in skladiščne prostore na vseh lokacijah podjetja.

– Pri dostavi materiala in pri prevzemu naročenega materiala je vstop v območje podjetja Meltal omejen in dovoljen samo posamično, ob dovoljenju naših zaposlenih.

– Pred vstopom je potrebno obvezno uporabiti razkužilo za roke, zaščitne rokavice, obrazno masko in v komunikaciji upoštevati minimalno razdaljo 2 m.

– Prevzem naročenega in pripravljenega materiala je možen na podlagi pismene potrditve prodajnega osebja, pri čemer naj bi prevzem materiala potekal brez osebnega kontakta izven našega podjetja.

Možna je tudi organizacija dostave s strani Meltal IS d.o.o., vendar opozarjamo, da smo glede dostave z lastnimi vozili omejeni.

Zahvaljujemo se vam za sodelovanje in za upoštevanje navodil.

Ekipa Meltal IS d.o.o.


In še naši interni varnostni ukrepi iz dne, 13.3.2020:

Za zaščito sodelavcev in poslovnih partnerjev, smo zaradi nevarnosti epidemije, ki jo povzroča koronavirus, v našem podjetju uvedli naslednje varnostne ukrepe.

 Protokol pri izdaji blaga našim poslovnim partnerjem (pravne osebe):

Partnerji/kupci, ki pridejo prevzeti že pripravljeno naročilo.

– Kupci se morajo ustaviti pri vratarnici, kjer povedo ime kupca in odgovornega tržnika za uskladitev naročila, ki ga je potrebno pripraviti.

– Kupec počaka pred vratarnico dokler material za naklad ni pripravljen in mu da vratar dovoljenje za vstop na prostore podjetja.

– Ko je naročilo pripravljeno, se naklad izvrši izven dvorišča podjetja (če je to fizično možno), kjer se  preda v podpis dobavnico.

Zahvaljujemo se vam za sodelovanje in za upoštevanje navodil.

Ekipa Meltal IS d.o.o.